Автор Тема: Обо всём на разные темы  (Прочитано 37609 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Gelium

  • Администратор
  • Сообщений: 9 412
    • Просмотр профиля
    • Gelium.net
QuoteRoom build 2006 и новее для работы с сервером Gelium.net
« Ответ #70 : 15 Декабря 2022, 19:15:33 »
Beta 2011.

There is a .Refresh bug. The bottom Services ListView rows are blank until either a Window resize, Window move or the rows are clicked.

Vertical divider tend to snap to the right border when moving it to resize the right quote pane. To bring it back in, need to Maximize the main window and pull the divider back. If window is not maximized, the divider is stuck to the right.

Sorry, corrected in beta 2012: https://mega.nz/file/cVRQjaqL#WDkyjqo8fM-HlfixqcOu0fGSfvXghc2qmLy55oRYw5E

Оффлайн csk

  • Подписчик сайта
  • *
  • Сообщений: 140
    • Просмотр профиля
QuoteRoom build 2006 и новее для работы с сервером Gelium.net
« Ответ #71 : 16 Декабря 2022, 01:08:40 »
TThank you.

The vertical divider bug still there.

Оффлайн stividor

  • Участник клуба
  • *
  • Сообщений: 32
    • Просмотр профиля
QuoteRoom build 2006 и новее для работы с сервером Gelium.net
« Ответ #72 : 16 Декабря 2022, 04:29:10 »
QuoteRoom 2022.12 - нет истории котировок за 14.12.22, точнее: история заканчиватся в 14:41. В папке History\Download нет файла "141222.7z".

Оффлайн Gelium

  • Администратор
  • Сообщений: 9 412
    • Просмотр профиля
    • Gelium.net
QuoteRoom build 2006 и новее для работы с сервером Gelium.net
« Ответ #73 : 16 Декабря 2022, 07:27:42 »
QuoteRoom 2022.12 - нет истории котировок за 14.12.22, точнее: история заканчиватся в 14:41. В папке History\Download нет файла "141222.7z".

Архив закачал. Внес в план задач разобраться в причине отсутствия файла на сервере, но пока не разбирался.

Оффлайн Gelium

  • Администратор
  • Сообщений: 9 412
    • Просмотр профиля
    • Gelium.net
QuoteRoom build 2006 и новее для работы с сервером Gelium.net
« Ответ #74 : 16 Декабря 2022, 07:29:07 »
The vertical divider bug still there.

So far haven't done it. The plan is to fix it.

Оффлайн csk

  • Подписчик сайта
  • *
  • Сообщений: 140
    • Просмотр профиля
QuoteRoom build 2006 и новее для работы с сервером Gelium.net
« Ответ #75 : 19 Декабря 2022, 04:07:45 »
I thought something wrong on the charts so I patch the historical data from 23 Nov via "Request history" and "History downloading for selected period of time". After re-download, I check a few symbols and the data for 25 Nov is still missing. Refresh charts a few times didn't help. Then I do "Data import" with the 25 Nov file in the Import Folder and this works.

Wonder why would not patch automatically.

Оффлайн Gelium

  • Администратор
  • Сообщений: 9 412
    • Просмотр профиля
    • Gelium.net
QuoteRoom build 2006 и новее для работы с сервером Gelium.net
« Ответ #76 : 19 Декабря 2022, 06:06:35 »
I thought something wrong on the charts so I patch the historical data from 23 Nov via "Request history" and "History downloading for selected period of time". After re-download, I check a few symbols and the data for 25 Nov is still missing.

Send fhs.log. I'll see why the data for November 25 was not imported automatically.

Refresh charts a few times didn't help. Then I do "Data import" with the 25 Nov file in the Import Folder and this works.

How did you update the chart? Using the combination ctrl + r?

Wonder why would not patch automatically.

In theory, everything should work automatically. But in practice, there may still be uncorrected errors in the program. ;)

Оффлайн csk

  • Подписчик сайта
  • *
  • Сообщений: 140
    • Просмотр профиля
QuoteRoom build 2006 и новее для работы с сервером Gelium.net
« Ответ #77 : 19 Декабря 2022, 07:19:18 »
Send fhs.log. I'll see why the data for November 25 was not imported automatically.

I only see FIS.log... attached. Also attaching QuoteRoom.log

FIS.log may contain my repeat trying.


How did you update the chart? Using the combination ctrl + r?

Menu - View - Refresh - Reload (should be same as Ctrl + R)

Оффлайн csk

  • Подписчик сайта
  • *
  • Сообщений: 140
    • Просмотр профиля
QuoteRoom build 2006 и новее для работы с сервером Gelium.net
« Ответ #78 : 19 Декабря 2022, 10:17:36 »
Maybe because I am running it in WinXP VM now (instead of a test computer). I see memory access violation in the log. Some sort of export failure.

Оффлайн Gelium

  • Администратор
  • Сообщений: 9 412
    • Просмотр профиля
    • Gelium.net
QuoteRoom build 2006 и новее для работы с сервером Gelium.net
« Ответ #79 : 19 Декабря 2022, 10:28:39 »
Send fhs.log. I'll see why the data for November 25 was not imported automatically.

I only see FIS.log... attached. Also attaching QuoteRoom.log

FIS.log may contain my repeat trying.

What is needed is the FHS.log, not the FIS.log. :D

How did you update the chart? Using the combination ctrl + r?

Menu - View - Refresh - Reload (should be same as Ctrl + R)

Ctrl+R - reset TradeStation cache. ;)